Praca: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji


Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji
Miejsce pracy: Łódź, ul. Pojezierska 90A
Zakres:
  • Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych.
  • Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw).
  • Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja.
  • Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
Wymagamy:
  • Min. 1 rok doświadczenia we wsparciu sprzedaży.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
  • Zdolności analitycznego myślenia.
  • Wysoka komunikatywność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Motywacyjny system wynagradzania (oparty o wyniki sprzedaży).
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej.
  • Przyjazną atmosferę i swobodny dress code.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracji

Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i aktualizacja programów studiów (IOS, IPS)....

Asystent / Asystentka Managera

wsparcie w codziennym funkcjonowaniu klubu, współpraca z recepcją i trenerami, dbanie o wysoki standard obsługi klientów, udział w organizacji wydarzeń i akcji promocyjnych, pomoc w tworzeniu grafików i prowadzeniu dokumentacji. dobra organizacja pracy i komunikatywność, samodzielność i pozytywne nastawienie, umiejętność...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego Obsługa korespondencji mailowej + social media Przyjmowanie...

Pracownik biurowy

Telefoniczna obsługa klienta Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej Wystawianie faktur Tworzenie baz klientów Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego Znajomość programu Subiekt GT Znajomość...