Praca: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży


Ogłoszenie numer: 10013401, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie Dyrektora Sieci Sprzedaży w organizacji narad i spotkań.
  • Administrowanie dostępami do systemów i nadzór nad ich poprawnym działaniem.
  • Monitorowanie budżetu i zamawianie materiałów marketingowych.
  • Przygotowywanie analiz oraz prezentacji biznesowych.

Wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie w wsparciu sprzedaży.
  • Znajomość prawa cywilnego (umowy cywilnoprawne).
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Umiejętność analizowania raportów sprzedażowych.
  • Znajomość języka angielskiego i dobre zdolności organizacyjne.
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane ubezpieczenia lub finanse).

Oferujemy

  • Hybrydowy model pracy i elastyczne godziny.
  • Umowa o pracę na czas określony.
  • Program Emerytalny (7% od pracodawcy).
  • Prywatna opieka medyczna i zniżki na ubezpieczenia.
  • Dostęp do platform edukacyjnych i szkoleń.
  • Działania wellbeingowe i 2 dni na wolontariat.
  • Możliwość rozwijania pasji sportowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna znajomość języka polskiego i szwedzkiego w mowie i piśmie doświadczenie w pracy biurowej mile widziane, ale...

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i Excel), Bezwzględnie wymagana znajomość obsługi programu...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie Klienta w obsłudze systemów...

Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Administracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji Tworzenie zestawień...

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i pozyskiwania nowych klientów bardzo dobra znajomość pakietu...