Praca: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży


Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Nowy Tuchom
Zadania
  • Wspieranie osób zarządzających sprzedażą w przygotowywaniu raportów i analiz,
  • Tworzenie prezentacji i wizualizacji danych w prezentacjach i raportach dynamicznych,
  • Opracowywanie i administrowanie raportami z różnych systemów informatycznych (np. CRM)
  • Administrowanie konkursami sprzedażowymi (konkursy grupowe i lokalne),
  • Wsparcie w przygotowywaniu ofert przetargowych,
  • Przygotowywanie wycen,
  • Wdrażanie nowych narzędzi usprawniających procesy biznesowe firmy.
Oczekujemy
  • Poszukujemy osoby, która posiada umiejętności logicznego myślenia i analizy danych oraz wykorzystuje narzędzia z pakietu Microsoft 365 - MS Excel (tworzenie tabel i wykresów przestawnych, wykorzystanie niestandardowych formuł), MS Power Point (tworzenie prezentacji),
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z dostawcami oraz pracownikami Elis z innych krajów w Europie,
  • Na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży niezbędnymi kompetencjami będą również: nastawienie na realizację zadań, dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz kreatywność,
  • Mile widziana znajomość programu MS Power BI w celu zbierania, przetwarzania, tworzenia wizualizacji i analizowania danych z różnych systemów informatycznych,
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM oraz doświadczenie w obszarze sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
  • Cykl szkoleń wdrożeniowych,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w Pionie Sprzedaży i Marketingu,
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami Elis z innych krajów w Europie,
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej.
Oferujemy:
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Kluczowe obowiązki: Obsługa sekretariatu Dyrektora Oddziału. Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych. Obsługa korespondencji. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego (inwentaryzacja, flota, archiwizacja dokumentów). Wspomaganie pracy działów technicznych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe, preferowane...

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Kluczowe obowiązki: Obsługa korespondencji. Obsługa kancelarii i sekretariatu. Wspomaganie pracy działów technicznych. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Pomoc w rejestracji dokumentacji technicznej. Wsparcie w innych pracach działu administracyjnego (inwentaryzacja, flota, archiwizacja dokumentów). Nasze...

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Kluczowe obowiązki: Obsługa korespondencji. Obsługa kancelarii i sekretariatu. Wspomaganie pracy działów technicznych. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Pomoc w rejestracji dokumentacji technicznej. Wsparcie w innych pracach działu administracyjnego (inwentaryzacja, flota, archiwizacja dokumentów). Nasze...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Broker Assistant (Reinsurance)

What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings administrating existing contracts in the internal system cooperate with various international teams across the organization (actuarial, catastrophe modelling,...