Praca: Specjalista ds. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS)


UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS)
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania na stanowisku:
  • Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminem ZFŚS
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z przyznawaniem świadczeń socjalnych, w tym weryfikacja i ocena wniosków pod kątem formalnym i merytorycznym
  • Przygotowywanie dokumentacji do przetargów w zakresie zakupów usług ze środków ZFŚS
  • Obsługa administracyjna i udział w Komisji Socjalnej
  • Prowadzenie ewidencji wniosków na pożyczki, sporządzanie umów i przygotowanie list wypłat udzielonych pożyczek
  • Monitorowanie spłat pożyczek z ZFŚS
  • Planowanie i organizowanie wydarzeń kulturalno-oświatowych oraz innych inicjatyw socjalnych finansowanych ze środków ZFŚS skierowanych do pracowników, ich rodzin oraz emerytów i rencistów
  • Monitorowanie i kontrola wydatkowania środków z funduszu
  • Sporządzanie analiz i raportów związanych z wydatkowaniem środków ZFŚS, w tym m.in. przygotowywanie Planów Rzeczowo-Finansowych w zakresie ZFŚS oraz podsumowywanie ich realizacji
  • Wsparcie administracyjne oraz kompleksowa obsługa pracowników i emerytowanych członków społeczności Uniwersytetu w zakresie ZFŚS
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe

  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku: min. 2 lata

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność pracy z dokumentacją

  • Kompetencje miękkie: efektywność działania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na rezultaty pracy, łatwość w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów, rzetelność, odpowiedzialność i umiejętność pracy z informacjami poufnymi

  • Dodatkowe kwalifikacje: znajomość Ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz mile widziana znajomość Ustawy Kodeks Pracy, Ustawy o nauce i szkolnictwie wyższym, Ustawy o związkach zawodowych, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o zamówieniach publicznych

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatkowe świadczenia finansowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi m.in. dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym dofinansowanie do karty Multisport
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
Wymagane dokumenty:
  • CV i list motywacyjny
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia)

Termin ważności ogłoszenia: 14.06.2025 r.

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie raportów i sprawozdań jakościowych i środowiskowych Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i kontrolach jednostek zewnętrznych Wymagania:...

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych dokładność, punktualność, szczerość chęć do...

Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu. Zarządzanie...

Asystent ds. Gospodarki Materiałowej

Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji pod względem jakości i terminowości Przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami Współpraca z zespołem medycznym Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista Entuzjazm, dobra organizacja pracy oraz dokładność...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych, Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej, Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami, Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych. Wymagania: Dobra...