Praca: Specjalista ds. zamówień z językiem niemieckim


Firma Export Pack Polska o ugruntowanej pozycji rynkowej, producent skrzyń drewnianych oraz palet wysyłkowych - zajmująca się profesjonalnym pakowaniem eksportowym.

Do siedziby w Zabrzu, poszukujemy:

Specjalista ds. zamówień z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Zabrze
Zadania:
  • Wprowadzanie zamówień z rynku niemieckiego do systemu
  • Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z centralą w Niemczech
  • Przygotowywanie zamówień do realizacji przez dział produkcji
  • Prace administracyjne w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca współpraca z zespołem produkcyjnym
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym
  • Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Umiejętność formułowania jasnych, uprzejmych wypowiedzi
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu
  • Gotowość do pracy zespołowej
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w otwartym, partnerskim zespole – bez sztywnej korporacyjnej atmosfery
  • Elastyczność i realny wpływ na sposób działania
  • Brak dress code’u i bezpłatny parking dla pracowników
  • Premię urodzinową i możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Pracę, w której liczy się dobra komunikacja i wzajemny szacunek
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...