Praca: Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju


Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju
Miejsce pracy: Elżbietów
Obowiązki:
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju.
  • Nadzór nad systemami zrównoważonego rozwoju oraz ich doskonalenie.
  • Wdrażanie i monitorowanie przestrzegania procedur i standardów ESG.
  • Opracowywanie dokumentacji oraz raportów związanych z zrównoważonym rozwojem.
  • Analiza danych i wskaźników ESG oraz ich zbieranie.
  • Udział w audytach oraz projektach dotyczących zrównoważonego rozwoju.
  • Monitoring przepisów prawnych, zarówno krajowych jak i unijnych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie zrównoważonego rozwoju lub pokrewne.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Znajomość standardów i wymogów raportowania ESG.
  • Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.
  • Umiejętność analizy danych i przygotowania raportów.
  • Doskonała organizacja pracy, 
  • Samodzielność, 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność pracy zespołowej i nawiązywania relacji.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat.
  • Pełne wyzwań stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów.
  • Prywatną opiekę medyczną oraz narzędzia pracy.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...