Praca: Specjalista dział zarządzania


Zarząd Dróg Powiatowych
Specjalista dział zarządzania
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0990
OBOWIĄZKI:
Szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe, kierunek budowa dróg, bezpieczeństwo ruchu drogowego, inżynieria ruchu lub średnie z 3-letnim doświadczeniem; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera i pakietu MS Office; mile widziana znajomość programu Corel Draw; komunikatywność, operatywność, praca w zespole; zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu inżynierii ruchu drogowego, w tym w szczególności:przyjmowanie, rejestracja, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski, interpelacje itp. związane z bezpieczeństwem, organizacją ruchu i sterowaniem ruchem oraz opracowywanie własnych wniosków w wyżej wymienionym zakresie, mających na celu poprawę bezpieczeństwa i sprawności ruchu; opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu w nagłych przypadkach w pasie drogowym lub w jego pobliżu, w wyniku którego nastąpiło zagrożenie ruchu drogowego; opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla potrzeb jednostki;opiniowanie organizacji ruchu na drogach powiatowych na podstawie złożonych projektów; współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policją oraz innymi jednostkami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość programu Ms Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 7 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...