Praca: Specjalista - konserwator zbiorów bibliotecznych w dziale reprografii i konserwacji zbiorów


Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista - konserwator zbiorów bibliotecznych w dziale reprografii i konserwacji zbiorów
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0549
OBOWIĄZKI:
1. KONSERWACJA ZABYTKOWYCH ZBIORÓW BIBLIOTECZNYCH (XIV, XIX W.) ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM OPRAW Z TŁOCZENIAMI I ELEMENTAMI DEKORACYJNYMI.2. KONSERWACJA ZBIORÓW MALARSKICH, GRAFICZNYCH I FOTOGRAFICZNYCH.3. SPORZĄDZANIE PROGRAMÓW KONSERWATORSKICH.4. SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KONSERWATORSKICH (PRZED I PO KONSERWACJI).5. PROFILAKTYKA KONSERWATORSKA ZBIORÓW ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ZBIORÓW NAJCENNIEJSZYCH (NALEŻĄCYCH DO NZB).6. WSPÓŁPRACA Z BIBLIOTEKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI KULTURY W ZAKRESIE OCHRONY I KONSERWACJI ZBIORÓW ZABYTKOWYCH.7. UCZESTNICTWO W SESJACH, POKAZACH I SPOTKANIACH KONSERWATORSKICH.GODZINY PRACY: 07.00-15.00, 07.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE


Wymagania inne:

WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - LICENCJACKIE LUB MAGISTERSKIE (Z DZIEDZINY KONSERWACJI ZABYTKÓW Z PAPIERU I SKÓRY LUB WYŻSZE PLASTYCZNE; KURS Z ZAKRESU KONSERWACJI ZABYTKÓW MUZEALNYCH)UMIEJĘTNOŚCI: PRZEPROWADZANIA EKSPERTYZ I SPORZĄDZANIA OPINII KONSERWATORSKICH; OBSŁUGI KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE, CREATOR DOKUMENTACJI KONSERWATORSKIEJ); ZNAJOMOŚĆ NOWYCH TRENDÓW W DZIEDZINIE KONSERWACJI I ZABEZPIECZENIU ZBIORÓW BIBLIOTECZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE (OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE)

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. analizy danych

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​, cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania: przygotowywanie zestawień statystycznych, analiz, sprawozdań i prognoz z zakresu działalności jednostki organizacyjnej, przygotowywanie założeń do projektu planu rzeczowo-finansowego Spółki, opracowywanie planu...

Asystent działu handlowego - administrator sprzedaży

Przygotowywanie dokumentacji dla działu handlowego, w tym zestawień, rejestrów i dokumentów związanych z autami demonstracyjnymi, zamówieniami, wydaniami samochodów oraz rozliczeniami transakcji i audytami. Wymagania inne: Zakres obowiązków; Przygotowywanie dokumentacji dla działu handlowego, w tym zestawień, rejestrów i...

Specjalista ds. administracji

Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami przez telefon i email. Fakturowanie usług. Wymagania:...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Księgowości, która będzie wspierać dział księgowy w codziennych obowiązkach. Zadania: Pomoc w księgowaniu kosztów, dostaw oraz dokumentów SAD (export / import). Wystawianie faktur sprzedażowych. Wsparcie w bieżących pracach administracyjno-biurowych....

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów...