Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)


Ogłoszenie numer: 9628516, z dnia 2025-04-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów)
  • wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje)
  • koordynacja poprawności rozliczeń i kontrola budżetu
  • analizowanie uwarunkowań prawnych dotyczących lokalizacji (interpretacja aktów prawa miejscowego np. MPZP, uchwał krajobrazowych)
  • wnioskowanie i uzyskiwanie pozwoleń i opinii urzędowych
  • składanie uwag do uchwał krajobrazowych, konsultacje z urzędnikami
  • utrzymywanie długofalowych relacji (w tym spotkania) z władającymi i urzędami
  • zlecanie projektów i ekspertyz podwykonawcom (np. inwentaryzacje, projekty organizacji ruchu), zawieranie umów z dostawcami energii
  • nadzór nad postępowaniami administracyjnymi
  • wsparcie innych działów (np., informowanie o możliwościach formalnych i prawnych dla danej lokalizacji)
  • współpraca z prawnikiem, działem księgowości i innymi działami w firmie

Wymagania

  • doświadczenie z prawem przestrzennym (MPZP) bardzo pożądane
  • wykształcenie wyższe predysponujące do pracy z lokalizacjami (gospodarka przestrzenna, prawo lub pokrewne)
  • umiejętność przygotowania dokumentów (umów, pism)
  • orientacja w przestrzeni i umiejętność pracy z serwisami mapowymi oraz dokumentami planistycznymi
  • zdolności analityczne, zorientowanie na szczegóły
  • umiejętność interpretacji decyzji urzędowych i przepisów
  • swoboda w komunikacji, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji
  • asertywność i podstawowa zdolność negocjowania i egzekwowania od innych
  • umiejętność kalkulacji (excel)
  • zdolność do długofalowego działania
  • samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania

Oferujemy

  • współpracę w wymiarze 20h tygodniowo (preferowany pon-pt, do negocjacji)
  • stabilną współpracę w ramach umowy B2B (brak innych dostępnych form współpracy)
  • wynagrodzenie: 3500-4000 zł netto na fakturze + vat (w zależności od doświadczenia i posiadanych kompetencji)
  • prawo do płatnych przerw w świadczeniu usług, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • okres próbny: 3 miesiące
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, taxi na cele służbowe)
  • benefity: owoce w biurze, spotkania integracyjne, pakiety Multisport oraz Medicover na atrakcyjnych warunkach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników wystawianie faktur...

Pracownik biurowy

- Prace biuorwe- Pomoc w prowadzeniu ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników- Odbieranie poczty elektronicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: wyższe (w tym...

Pracownik biurowy

Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez...

Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Stanowisko: Referent Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r. Opis stanowiska: prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych nadzór nad sprawami technicznymi obiektu wystawianie faktur VAT za wykonane usługi...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...