Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami (Kontrakty Sportowe)


Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami (Kontrakty Sportowe)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów.
  • Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy.
  • Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej.
  • Wspieranie Klienta w obsłudze systemów Self-service.
  • Dbanie o aktualność i kompletność bazy danych Użytkowników zgodnie z wytycznymi RODO.
  • Dbanie o aktualność i kompletność danych Klientów Korporacyjnych.
  • Ścisła współpraca z Pionem Sprzedaży.
Poszukujemy osób:
  • Z doświadczeniem w pracy administracyjnej z dokumentami (faktury, umowy, aneksy), która uzupełniała dane w systemie i miała kontakt z wewnętrznymi działami firmy – np. sprzedażą.
  • Znających pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Wykazujących się samodzielnością, dokładnością i zaangażowaniem w realizację powierzonych zadań.
  • Komunikatywnych, z wysoką kulturą osobistą i umiejętnością współpracy w zespole.
  • Z bardzo dobrą organizacją pracy własnej, umiejętnością ustalania priorytetów oraz cierpliwością.
  • Posiadających postawę prokliencką i chęć niesienia wsparcia innym.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i j. angielski będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Pracę w ramach umowy na zlecenie.​
  • Pracę od poniedziałku do piątku, po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej (min. 8 dni w miesiącu pracy z biura).
  • Kompleksowe wdrożenie stanowiskowe poprzez szkolenie i wsparcie Buddiego (okres wdrożeniowy 100% stacjonarnie)
  • Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych,
  • Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego,
  • Będziesz częścią zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze,
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych,
  • Możesz korzystać z benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • Program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy,
  • Możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.​​
Etapy rekrutacji​:
  1. Analiza CV
  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  3. Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym i rekruterem
  4. Decyzja​
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla laboratorium polowego i kancelarii. Dbanie o...

Asystent / Asystentka Managera Klubu

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: średnio 120h/msc ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach...

Asystentka / Asystent ds. logistyki i administracji

Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie transportowe, Tworzenie dokumentacji...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych). Współpraca z dostawcami,...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze Składanie zamówień na artykuły biurowe Przekazywanie...