Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami


Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów.
  • Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy.
  • Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej.
  • Wspieranie Klienta w obsłudze systemów Self-service.
  • Dbanie o aktualność i kompletność bazy danych Użytkowników zgodnie z wytycznymi RODO.
  • Dbanie o aktualność i kompletność danych Klientów Korporacyjnych.
  • Ścisła współpraca z Pionem Sprzedaży.
Poszukujemy osób:
  • Z doświadczeniem w pracy administracyjnej z dokumentami (faktury, umowy, aneksy), która uzupełniała dane w systemie i miała kontakt z wewnętrznymi działami firmy – np. sprzedażą.
  • Znających język angielski na poziomie min. B1.
  • Znających pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Wykazujących się samodzielnością, dokładnością i zaangażowaniem w realizację powierzonych zadań.
  • Komunikatywnych, z wysoką kulturą osobistą i umiejętnością współpracy w zespole.
  • Z bardzo dobrą organizacją pracy własnej, umiejętnością ustalania priorytetów oraz cierpliwością.
  • Posiadających postawę prokliencką i chęć niesienia wsparcia innym.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. ​
Oferujemy:
  • Otrzymasz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
  • Praca w trybie hybrydowym po 3 miesiącach (min. 8 dni w miesiącu w biurze).
  • Proponujemy stałe godziny pracy poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00 lub 9:00 – 17:00. 
  • Grafik ustalisz z 2 tyg. wyprzedzeniem z menadżerką, w oparciu o twoją dostępność, jak i zespołu.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające.
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych.
  • Benefity m.in. preferencyjne warunki zakupu​ prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
  • Program poleceń wewnętrznych od pierwszego dnia pracy – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
  • Zniżki produktów oferowanych przez marki Medicover.
  • Zdobędziesz doświadczenie w branży, której misją jest promowanie zdrowego stylu życia ​.​
Etapy rekrutacji​:
  • Analiza CV
  • Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  • Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym i rekruterem
  • Decyzja​
APLIKUJ TERAZ

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Asystent / Asystentka wsparcia działu księgowości

Twoje zadania będą obejmować: Wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, Wystawianie faktur sprzedaży, Weryfikacja danych na fakturach, Przygotowywanie raportów dla działu księgowości, Pomoc w bieżących działaniach działu, Uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami, Archiwizacja dokumentacji księgowej. Oczekujemy...

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Współpraca z firmami zewnętrznymi (np. dostawcy...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Dział Administracyjno-Serwisowy Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego...

Praktykant / Praktykantka w Dziale Przyjęcia Towaru

Wsparcie zespołu w codziennych działaniach związanych z przyjęciem surowców do produkcji Wprowadzanie danych do systemu Kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów Chęć zdobycia doświadczenia zawodowego Dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania Umiejętność pracy w zespole Podstawowa znajomość obsługi komputera