Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktów


Ogłoszenie numer: 10185629, z dnia 2025-09-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja dokumentów i dbanie o ich kompletność
  • Obsługa faktur i zapewnienie terminowości wystawiania
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami i wsparcie administracyjne
  • Aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze dokumentów finansowych
  • Dokładność, skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra komunikacja i łatwość w kontaktach z klientem
  • Znajomość Excela i języka angielskiego (mile widziane)
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z kluczowymi kontraktami lub w obsłudze klienta B2B

Oferujemy

  • Umowę o pracę i możliwość pracy hybrydowej
  • Szkolenia i rozwój zawodowy
  • Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Programy poleceń i przyjazną kulturę pracy
  • Dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych
  • Benefity dopasowane do potrzeb pracownika
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność efektywnego...

Pracownik ds. Administracyjnych

Do naszego zespołu administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz wspierać studentów i kadrę akademicką w codziennej pracy oraz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni – zapraszamy do aplikowania! Zakres...

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania, Nadzorem nad dokumentacją...