Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracji kontraktów


Ogłoszenie numer: 10324547, z dnia 2025-10-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. administracji kontraktów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja dokumentów, umów i aneksów
  • Aktywowanie pakietów klientów zgodnie z warunkami umowy
  • Utrzymywanie relacji administracyjnych z klientami
  • Dbanie o aktualność danych i dokumentacji zgodnie z wytycznymi RODO
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i wsparcie klientów w systemach self-service

Wymagania

  • Umiejętność pracy z dokumentami i danymi
  • Dobra organizacja pracy i znajomość pakietu Office (Word, Excel, Outlook)
  • Pozytywne nastawienie do pracy z systemami administracyjnymi
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Tryb hybrydowy po okresie wdrożenia
  • Stałe godziny pracy (pon.-pt., 8:00–16:00 lub 9:00–17:00)
  • Premie i program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń specjalistycznych
  • Dostęp do platformy szkoleniowej i pakietu sportowego
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie NNW
  • Przyjazne, nowoczesne miejsce pracy z elastycznym podejściem do benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...