Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych


Dołącz do zespołu Centrum CBT!

Szukamy: Specjalisty/ki ds. rozliczeń (w tym obsługi kontraktów z NFZ)

Centrum CBT – jedna z największych i najbardziej doświadczonych sieci placówek świadczących pomoc psychologiczną, psychoterapeutyczną i psychiatryczną – poszukuje osoby, która wesprze nas w obszarze rozliczeń oraz obsługi kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zakres obowiązków:
  • obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ
  • weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami
  • przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych
  • współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości
  • udział w procesach administracyjnych i wsparcie działań międzydziałowych
Wymagania:
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel
  • umiejętność pracy na danych systemowych i analiza danych
  • dokładność, systematyczność i samodzielność w organizacji pracy
  • zaangażowanie i komunikatywność
  • mile widziane doświadczenie w rozliczeniach NFZ i znajomość zasad świadczeń medycznych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się organizacji
  • realny wpływ na usprawnianie procesów wewnętrznych
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach, dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji....

Asystentka / Asystent Zarządu

Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa spotkań Zarządu, w tym przygotowanie...

Młodszy Administrator Magazynu Serwisowego

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją; wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS. Rozliczanie i dokumentowanie wykonanych usług — sporządzanie protokołów oraz kontrola kosztów i przychodów. Obsługa magazynu materiałów serwisowych w Comarch ERP XL: przyjęcia, wydania, ewidencja....

Młodszy Specjalista w Zespole Zabezpieczenia Technicznego

Podstawowy Zakres Zadań i Obowiązków: nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS; rozliczanie usług przychodów i kosztów – wystawianie protokołów z realizowanych usług; prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w elektronicznym systemie Comarch ERP XL; koordynowanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości udział w procesach administracyjnych i wsparcie...