Praca: Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych


Ogłoszenie numer: 9414724, z dnia 2025-01-01

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska II”
w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
  • prowadzenie sekretariatu:
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;
  • prowadzenie dziennika korespondencji;
  • zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych;
  • kontrola nad obiegiem dokumentów;
  • archiwizacja dokumentów;
  • obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych;
  • obsługa organizacyjna Rady Osiedla i Walnych Zgromadzeń Członków Osiedla;
  • naliczanie, rozliczanie i sporządzanie zestawień ekwiwalentów dla pracowników.

Wymagania

  • sprawna obsługa komputera (środowisko MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista;
  • asertywność i odporność na stres;
  • samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe;
  • doświadczenie na stanowisku min. 1 rok.

Sposób zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat.

Termin składania CV oraz listu motywacyjnego do 21.01.2025 r.

Oferujemy

Sposób zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat.

Termin składania CV do 15.07.2024r.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Obsługa biura Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy

1. Zapoznanie się z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 735 z późn. zm.);2. Zapoznanie się z przepisami pracy dot. funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poż;3. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Ewidencji i Rozliczeń;4. Zapoznanie się z drukami,...

Pracownik biurowy

Przyjmowanie rezerwacji, obsługa portali rezerwacyjnych, odbieranie oraz wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługa skrzynki mailowej oraz czatów portali rezerwacyjnych, wystawianie dokumentów sprzedaży, koordynowanie prac podwykonawców, zawieranie umów najmu. Praca 5 dni w tygodniu w zakresie godzin: 10-18. Wymagania...

Pracownik biurowy

Przygotowywanie dokumentów pracowników, opieka zdrowotna nad pracownikami z Azerbejdżanu zatrudnionych w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: azerski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe bez znaczenia, wymagany język azerbejdżanski,...

Pracownik biurowy

-obsługa urządzeń biurowych-obsługa interesantów-pomoc w poszczególnych działach techniczno-eksploatacyjnym,finansowo- księgowym,organizacyjno-prawnym-sporządzanie pism-obsługa programów komputerowych-obsługa korespondencji-archiwizacja dokumentów-szkolenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...