Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju


Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: ZR/02/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG)
  • współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG
  • wspieranie działów handlowych w procesie obsługi ankiet z rynku w obszarze ESG
  • udział w tworzeniu strategii zrównoważonego rozwoju firmy i śledzenie postępów w realizacji celów w tym obszarze
  • udział we wdrażaniu i utrzymaniu funkcjonowania systemów zarządzania jakością i środowiskiem
  • prowadzenie harmonogramów projektowych
  • kontakt z zewnętrznymi jednostkami certyfikującymi
Nasze wymagania: 
  • zainteresowanie zagadnieniami związanymi z obszarem ESG/ zrównoważonego rozwoju/ systemów zarządzania jakością i środowiskiem
  • wykształcenie wyższe (mile widziane: inżynieria środowiska, socjologia, prawo, ekonomia)
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2/C1)
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • kreatywność w rozwiązywaniu zadań i problemów
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne: komunikacja i dyplomacja
  • odpowiedzialność i rzetelność w realizacji zadań
Mile widziane: 
  • znajomość wytycznych Dyrektywy CSRD, Taksonomii UE, norm ISO z obszaru systemów zarządzania
  • doświadczenie w pracy zespołów interdyscyplinarnych
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...

Business Operation Specialist

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa systemu wspierającego zarządzanie projektami konsultingowymi, w tym nadzór i wsparcie merytoryczne innych użytkowników systemu w zakresie rejestrowania danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania procesów biznesowych Przygotowywanie rozliczeń i raportów, sprawozdań i...