Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju


Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: ZR/02/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG)
  • współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG
  • wspieranie działów handlowych w procesie obsługi ankiet z rynku w obszarze ESG
  • udział w tworzeniu strategii zrównoważonego rozwoju firmy i śledzenie postępów w realizacji celów w tym obszarze
  • udział we wdrażaniu i utrzymaniu funkcjonowania systemów zarządzania jakością i środowiskiem
  • prowadzenie harmonogramów projektowych
  • kontakt z zewnętrznymi jednostkami certyfikującymi
Nasze wymagania: 
  • zainteresowanie zagadnieniami związanymi z obszarem ESG/ zrównoważonego rozwoju/ systemów zarządzania jakością i środowiskiem
  • wykształcenie wyższe (mile widziane: inżynieria środowiska, socjologia, prawo, ekonomia)
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2/C1)
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • kreatywność w rozwiązywaniu zadań i problemów
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne: komunikacja i dyplomacja
  • odpowiedzialność i rzetelność w realizacji zadań
Mile widziane: 
  • znajomość wytycznych Dyrektywy CSRD, Taksonomii UE, norm ISO z obszaru systemów zarządzania
  • doświadczenie w pracy zespołów interdyscyplinarnych
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Asystent rodziny k/m

1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych,4. wspieranie aktywności społecznej...

Specjalista ds. administracji

Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami przez telefon i email. Fakturowanie usług. Wymagania:...

Recepcjonista

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Podstawowa znajomość obsługi komputera.

Recepcjonista

przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, meldowanie gości, robienie śniadań, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie gości(godz. pracy: 7:00 -15:00 lub 15:00 -23:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania...

Recepcjonista

-OBSŁUGA GOŚCI Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: