Praca: Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 044/24/DWP/S/SS
Główne obowiązki:
  • organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą,
  • organizacja stoisk na zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych,
  • realizacja międzynarodowych projektów z zakresu rozwoju przedsiębiorczości, promocji kontaktów gospodarczych, współpracy bilateralnej i wsparcia zagranicznych instytucji otoczenia biznesu,
  • realizacja innych działań Agencji z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej i instytucjonalnej.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe (min. licencjat),
  • roczne doświadczenie zawodowe związane z organizacją wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) lub informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, wizyty studyjne),
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. C1), umiejętność przygotowywania oficjalnych pism, dokumentów i prezentacji w tym języku,
  • biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność,
  • umiejętność równoległej pracy nad kilkoma projektami,
  • umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • doświadczenie w organizacji stoisk na imprezach targowo-wystawienniczych,
  • doświadczenie w realizacji, w tym rozliczaniu, projektów finansowanych ze środków publicznych,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych,
  • znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu w Polsce i za granicą,
  • znajomość drugiego języka obcego.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Twój zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw...

Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów, porozumień o współpracy), poszukiwanie i...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i integracji, kontakt z uczelniami...

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy z klientem i w sprzedaży ,​ posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego, szukasz pracy na stałe , zależy Ci na współpracy ze stale rozwijającą się firmą.​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...