Praca: Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych Sekcja Kontraktowania


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych Sekcja Kontraktowania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/GS/DPU/04/01/24
Główne zadania:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności:

  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
  • Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami,
  • Udział w panelowym procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:​
    • prowadzenie paneli ekspertów w ramach Komisji Oceny Projektów,
    • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
    • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
    • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
    • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
  • Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programów Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW),
  • Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
  • Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
  • Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
  • Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie,
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
  • Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
  • Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie:
    • Wyższe (minimum licencjat).
  • Doświadczenie zawodowe:
    • min. 2 lata doświadczenia zawodowego (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
    • Doświadczenie w zakresie wykonywania pracy biurowej.
  • Wiedza:
    • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
    • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
    • Znajomość zasad pomocy publicznej.
    • Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
    • Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych.
    • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym.
  • Umiejętności:
    • Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
    • Umiejętność współpracy oraz organizacji i planowania.
    • Zdolność analitycznego myślenia.
    • Gotowość do podróży służbowych.
    • Gotowość do wystąpień publicznych
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin;
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub kontraktowaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty,
  • 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).​;
  • doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
  • wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych;
  • znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu;
  • znajomość zasad rachunkowości;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
  • praktyczna znajomość pzp;
  • MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu itp.);
  • prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych).
Oferujemy:
  • umowę o pracę;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Asystent biura

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego, produktów do 3 punktów w Warszawie i...

Pracownik Techniczno-Administracyjny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do instalacji wsparcie Działu Administracji w zakresie technicznym...

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych Nasze wymagania: znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawansowania minimum A2) wykształcenie średnie lub wyższe znajomość środowiska Windows i...

Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu Nasze wymagania: znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A2...

Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu Nasze wymagania: znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A2...