Praca: Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/DIP/04/24
Główne zadania:

Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności:

  • udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP;
  • udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub wniosków o objęcie przedsięwzięcia wsparciem;
  • udział w procesie zawierania umów o dofinansowanie projektów lub umów o objęcie przedsięwzięcia wsparciem oraz badania statusu MŚP wnioskodawców, trudnej sytuacji i limitów pomocy;
  • rozpatrywanie środków odwoławczych dotyczących wniosków o dofinansowanie;
  • przygotowywanie danych i informacji do planów, sprawozdań, raportów i analiz;
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
  • przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie minimum średnie (dla stanowiska Specjalisty)
  • wykształcenie minimum w trakcie studiów dla stanowiska Starszy specjalista;
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
  • znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
  • wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • umiejętność współpracy w grupie,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe (magisterskie) preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny.​;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych,
  • znajomość zagadnień merytorycznych:
    • podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
    • uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości.
  • obsługa systemów eDOK, SL.
Oferujemy:
  • umowę o pracę;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze wymagania: jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...