Praca: Specjalista w centrum obsługi projektów k/m


Ogłoszenie numer: 10050001, z dnia 2025-07-08

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych

Specjalista w centrum obsługi projektów k/m

Miejsce pracy: Warszawa, Józefa Bellottiego 3b

Nr Ref.: StPr/25/07459

 

Opis stanowiska

  • Współpraca przy przygotowaniu dokumentacji projektowej na poziomie aplikacji i realizacji projektu
  • Prowadzenie obiegu dokumentów projektowych w wersji elektronicznej i papierowej oraz ich katalogowanie
  • Ewidencja uczestników projektów i personelu projektu w systemie CST 2021 (po uprzednim przeszkoleniu)
  • Organizacja wydarzeń i spotkań zespołów projektowych oraz pomoc w organizacji wydarzeń realizowanych w ramach projektów (np. konferencje, panele, seminaria)
  • Przygotowanie oraz katalogowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi w ramach projektów (pod nadzorem koordynatora projektów)
  • Prowadzenie sekretariatu IPiSS w sytuacji nieobecności osoby obsługującej sekretariat
  • Obsługa formalno-administracyjna Centralnej Komisji Egzaminacyjnej do spraw stopni specjalizacji zawodowej pracowników socjalnych (zadanie sporadyczne po uprzednim przeszkoleniu)

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat); - kierunek/specjalność: administracja/ekonomia
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy
  • Umiejętności: pakiet MS Office, obsługa urządzeń biurowych
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
  • Praca w godzinach: 08:00 - 16:00
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...