Praca: Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym


Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0323
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi. Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej. Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp. Wystawianie potrzebnych dokumentów rozliczeniowych dla kontrahentów i instytucji finansowych oraz kontrolowanie ich terminowego rozliczania. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami i klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT. Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków. Prowadzenie merytorycznego nadzoru nad celowością zakupów dokonywanych zgodnie z zakresem obowiązków. Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy. Zakup środków czystości i rozdysponowanie ich między pracownikami według potrzeb. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT. Ewidencja zakupionych środków BHP. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami w zakresie kierowanych spraw. Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły. Wykonywane innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Dyrektora ZSEiT.Godziny pracy: 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: **Obsługa komputera


Wymagania inne:

1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office, Word, Excel oraz urządzeń biurowych;4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...