Praca: Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych w Departamencie Zakwaterowania


OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 42/24

 

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych w Departamencie Zakwaterowania
Nr ref.: 42/24

--- umowa na zastępstwo ---

Biuro Prezesa AMW w Warszawie

 

Oferujemy:
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
  • realizacja uprawnień mieszkaniowych żołnierzy oraz innych osób niebędących żołnierzami,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych żołnierzy zawodowych, wynikających z ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz analizowanie orzecznictwa w przedmiocie nadzorowanych spraw,
  • rozpatrywanie pism, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw i innych kierowanych do Działu,
  • powadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w sprawach wnoszonych przez te organy, w tym przygotowanie projektów odpowiedzi na zapytania i interpelacje posłów i senatorów,
  • opiniowanie projektów aktów normatywnych i przepisów opracowywanych przez organy administracji publicznej oraz inicjowanie koniecznych zmian przepisów.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość przepisów ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw a także Kpa,
  • umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość programu MS Office),
  • umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność, odpowiedzialność, terminowość.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie prawnicze,
  • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW, dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji ((wzór dostępny na stronie AMW, dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Termin składania dokumentów: 31 maja 2024 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 42/24”

 

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online dostępnego pod przyciskiem aplikowania

 

Metody i techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu znajdującym się pod przyciskiem.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. ​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Specjalista ds. Magazynowych

Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i protokołów wysyłkowych Przygotowywanie...

Asystent / Asystentka obszaru usług kontraktowych

Zadania: Zarządzanie sprawami z zakresu marketingu, a w szczególności planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla Działu Usług Kontraktowych Prowadzenie spraw bieżących Działu Usług Kontraktowych, w tym zakup biletów przy podróżach służbowych, rezerwacja hoteli, prowadzeni sekretariatu Wsparcie...

Pracownik Administracyjny / HR

Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane są również osoby bez...

Asystent dyrektora ds. planowania

Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w naradach wewnętrznych, tworzenie...