Praca: Specjalista Wsparcia Technicznego IT z językiem włoskim


Specjalista Wsparcia Technicznego IT z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zakres obowiązków:
  • Udzielanie wsparcia IT (1. i 2. linia) użytkownikom w języku włoskim
  • Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Współpraca z działem technicznym przy rozwiązywaniu złożonych problemów
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz bazy wiedzy
Wymagania:
  • Biegły włoski (min. C1) – w mowie i piśmie
  • Min. 2 lata doświadczenia w Help Desk IT (L1/L2)
  • Praktyczna znajomość Windows, TCP/IP, DNS, DHCP
  • Umiejętność diagnozy problemów sprzętu i oprogramowania
  • Znajomość systemów zgłoszeń (np. Jira, ServiceNow)
  • Podstawy bezpieczeństwa IT
Oferujemy:
  • Prywatna opieka medyczna z szerokim pakietem
  • Praca hybrydowa po wdrożeniu
  • Program poleceń pracowniczych z bonusami
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w FIVOCS Sp. z .o.o.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres job@fivocs.com
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...