Praca: Specjalista


REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W SZCZECINIE
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0955
OBOWIĄZKI:
− wstępna kontrola uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego w sprawach podlegających nadzorowi Izby, − wstępna analiza dokumentów w sprawach podlegających opiniowaniu przez składy orzekające Izby, − monitorowanie stanu budżetów jednostek samorządu terytorialnego, − kontrola sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego, − udział opracowywaniu analiz, opinii, raportów i sprawozdań, − kompletowanie i przechowywanie dokumentacji, − doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów w bieżącej gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 3)
Uprawnienia: PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH


Wymagania inne:

znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel, Word), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, wykształcenie wyższe preferowane kierunki ekonomia, prawo, administracja.Wymagania dodatkowe:- wiedza z zakresu zadań określonych ustawą o regionalnych izbach obrachunkowych, ustawą o finansach publicznych, innymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki finansowej podmiotów wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych, − posiadanie cech osobowości i umiejętności psychospołecznych takich jak: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, samodzielność, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji oraz umiejętność z korzystania z przepisów prawa.

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...