Praca: Specjalista


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 153420

Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu


oświetlenie dzienne i sztuczne


obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie


kontakt z klientem wewnetrznym i zewnętrznym


praca wymagajaca dobrej komunikatywności oraz odporności na stres


stanowisko pracy znajduje się na III pietrze budynku, winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urzadzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji


stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon

Zakres zadań

  • obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu w tym systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • ewidencjonowanie zarządzeń wewnętrznych oraz delegacji służbowych
  • obsługa administracyjno - gospodarcza WIOŚ w Szczecinie
  • wykonywanie zadań w zakresie zarządzania majatkiem WIOŚ obejmujących między innymi prowadzenie spraw dotyczących prawidłowego zabezpieczenia i ochrony majątku
  • obsługa logistyczna przesyłek realizowanych na rzecz WIOŚ w Szczecinie
  • przygotowywanie i prowadzenie zamówień publicznych realizowanych w WIOŚ w Szczecinie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu tematyki obsługi dokumentacji elektronicznej, zmówień publicznych
  • umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: