Praca: Specjalista


Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153342

Warunki pracy

praca biurowa; praca w siedzibie wydział; praca poza siedzibą Urzędu, praca na I piętrze; permanentna obsługa klientów zewnętrznych; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; brak oznaczeń dla osób niewidomych; budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące wydania, odmowy wydania lub unieważnienia dokumentu paszportowego
  • Prowadzi ewidencję zastrzeżeń uprawnionych organów w zakresie ograniczenia określonym osobom prawa do otrzymania dokumentu paszportowego
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi i inne pisma obywateli oraz interpelacje posłów i radnych w sprawach paszportowych
  • Prowadzi postępowania w sprawie wydania zaświadczeń dotyczących spraw paszportowych
  • Przygotowuje dla urzędów morskich stanowisko w sprawie istnienia ewentualnych zastrzeżeń co do wydania dokumentu paszportowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustaw: o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego - przepisy ogólne, Kodeks rodzinny i opiekuńczy - Tytuł II "Pokrewieństwo i powinowactwo", Tytuł III "Opieka i kuratela", Kodeks cywilny - Księga Pierwsza - Część ogólna
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), skutecznej komunikacji, analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: