Praca: Specjalista


Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Racibórz
Ogłoszenie o naborze Nr 144357

Warunki pracy


  • warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem ekranowym
    co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach 7:30 - 15:30.
  • miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia
    biurowe;
  • możliwość poruszania się po budynku: zachowana odpowiednia szerokość drzwi, miejsce pracy na parterze, schody w
    ciągach komunikacyjnych, brak windy oraz toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • przyjmuje dokumenty w sprawach osobowych, składane przez kandydatów do służby w Śląskim Oddziale Straży Granicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi w tym zakresie oraz przeprowadza rozmowę informacyjną
  • opracowuje informacje, sprawozdania oraz analizy w zakresie spraw realizowanych w wydziale w celu dostarczenia kierownictwu wydziału i oddziału aktualnej wiedzy w przedmiotowym zakresie
  • aktualizuje dane kadrowe gromadzone w programach i systemach teleinformatycznych oraz przygotowuje meldunki i bieżące zestawienia do KGSG dotyczące kandydatów do służby, funkcjonariuszy i pracowników oddziału
  • wykonuje czynności w ramach prowadzonego naboru kandydatów do służby w Straży Granicznej oraz bierze udział w przedsięwzięciach mających na celu promocję służby w Straży Granicznej
  • prowadzi i ewidencjonuje dokumentację kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby
  • opracowuje i technicznie wykonuje postanowienia, pisemne zawiadomienia i inne dokumenty w sprawach osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami kadrowymi i finansowymi, i przedkłada je kierownikowi sekcji.
  • prowadzi ewidencje, wydaje i przyjmuje dokumenty identyfikacyjne związane ze stosunkiem służbowym funkcjonariuszom Śląskiego Oddziału Straży Granicznej.
  • przygotowuje dokumentację do archiwizacji lub brakowania, sporządza niezbędną korespondencję w tym zakresie oraz przekazuje wycofane z obiegu dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy służby cywilnej i ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • Umuiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • dzielenie się wiedzą i informacjami
  • łatwość w komunikowaniu się z osobami z zewnątrz organizacji
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • dobra obsługa pakietu MS office (Excel, Word)
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o Straży Granicznej i aktów wykonawczych w zakresie procesu rekrutacyjnego do służby w Straży Granicznej
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. wsparcia serwisu

Główne zadania na stanowisku: Wsparcie serwisu w doborze części zamiennych, Badanie dostępności części zamiennych na rynku krajowym oraz zagranicznym, Weryfikacja poprawności doboru części, Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, Negocjowanie cen, Aktualizowanie cen zakupowych i sprzedażowych, Obsługa elektronicznych...

Magazynier archiwalny

Nazwa stanowiska: magazynier archiwalny Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przejmowanie z jednostek ogólnouczelnianych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej i rozmieszczenie ich w odpowiednich magazynach. Wycofywanie dokumentacji z magazynów – prowadzenie ewidencji wycofania i...

Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych

Szukamy studenta do 26 roku życia. Czas pracy: Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. (Ilość godzin do ustalenia przed rozpoczęciem współpracy). Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (home office). Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do firmowej aplikacji online. Sprawdzanie...

Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży

Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych Zgłoś się do nas, jeżeli: Posiadasz znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office Masz doskonałe umiejętności...

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych Oczekiwania: znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawansowania minimum B1) wykształcenie średnie lub wyższe znajomość środowiska Windows i MS...