Praca: Specjalista/specjalistka ds. administracyjno-biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Specjalista/specjalistka ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Sulejówek
Numer: StPr/25/477
OBOWIĄZKI:
―kompleksowa obsługa biurowa, kancelaryjna i administracyjna pracowników Muzeum―obsługa asystencka dyrekcji―obsługa interesantów i gości biura Muzeum―prowadzenie kalendarza spotkań oraz organizacja i ich obsługa ―obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, tradycyjnej i elektronicznej―obsługa systemów: S-Dok, Symfonia Obieg Dokumentów, ePUAP, edoręczenia, Delegacje, System zamawiania przesyłek kurierskich―prowadzenie rejestru delegacji i obsługa delegacyjna pracowników Muzeum―zamawianie towarów i usług na potrzeby administracyjno-biurowe Muzeum oraz gospodarowanie tymi usługami i towarami―prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej z działań sekretariatu―prowadzenie archiwum zakładowego―obsługa urządzeń biurowych ― sprawowanie opieki nad przestrzeniami wspólnymi
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: A/B) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Uprawnienia: zaangażowanie do pracy
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : samodzielność, odpowiedzialność, skrupulatność, staranność oraz dbałość o szczegóły przy wykonywaniu obowiązków[Umiejętność 1] : umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem z uwzględnieniem priorytetów

Miejsce pracy:

Sulejówek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

APLIKUJ TERAZ

Asystentka do spraw administracjyjnych w podmiocie med. aos

Wg. harmonogramuRezerwa Wys. Bezr. Wymagania inne:

Asystent rodziny

opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną , współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Asystent sędziego

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z...

Asystent do spraw księgowości

-segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami-wprowadzanie do systemu finansowo-księgpwego zadekretowanych dokumentów-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę...

Archiwista

zgodnie z programe stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wymagania inne: