Praca: Specjalista/tka ds. administracyjnych w dziale produkcji technicznej


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista/tka ds. administracyjnych w dziale produkcji technicznej
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2565
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie grafiku rezerwacji instrumentów i strojeń, koordynacja pracy stroicieli; Sporządzanie umów i dokumentów rozliczeniowych, rozliczanie pracy pracowników (umowy cywilnoprawne); Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie procesu zakupu instrumentów i akcesoriów, przewozu i sprzedaży instrumentów; Wsparcie w procesie wypożyczania instrumentów oraz organizacji wyjazdów zespołów artystycznych NFM (ubezpieczenie instrumentów, karnety ATA, ekspertyzy, pozwolenia na wywóz, certyfikaty itp.); Sporządzanie i aktualizowanie katalogów instrumentów, przeprowadzanie inwentaryzacji instrumentów i akcesoriów; Prowadzenie ewidencji umów i faktur działu;Forma umowy: umowa o prace na okres próbny tj 3 miesice, praca w godzinach od 8.00-16.00Oferta w sali: C , G, H , A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Pracownik administracyjno - biurowy
Uprawnienia: znajomość obsługi MS Office
Uprawnienia: Samodzielność


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące staż pracy 1 rok samodzielność, znajomość obsługi MS Office znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie znajomosć jezyka polskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjnekreatywnośćDodatkowo mile widziane:ogólna znajomość instrumentów muzycznych,ogólna znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...