Praca: Specjalistka/specjalista ds. administracyjnych (hostel)


Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Specjalistka/specjalista ds. administracyjnych (hostel)
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/1126
OBOWIĄZKI:
1. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum.2. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu.3. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych.4. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu.5. Przygotowywanie dokumentów do działu Księgowości.6. Uczestnictwo w zespołach zadaniowych / projektowych.7. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum. 8. Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Działu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Wymagania kwalifikacyjne:1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe.2. Znajomość programów pakietu Microsoft Office, w szczególności programu MS Word i Excel.3. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B1.4. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Dobra organizacja pracy.7. Umiejętność szybkiego uczenia się.8. Czynne prawo jazdy kategorii B.9. Wymagana biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy cudzoziemców).Uwaga: stanowisko wymaga przedłożenia pracodawcy przed nawiązaniem stosunku pracy: informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego; oświadczenia o państwie lub państwach, w których zamieszkiwała w ciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska i państwo obywatelstwa, oraz jednocześnie przedkłada pracodawcy informację z rejestrów karnych tych państw uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi (podstawa prawna żądania ww. danych: art. 221a § 1 Kodeksu pracy w związku z art. 21 ust. 3 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich).Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 143,20 do 6 857,60 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Pomoc administracyjna

obsługa interesantów, wykonywanie typowych prac biurowych, obsługa xero, pomoc w wykonywaniu czynności związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji pracy w urzędzie, redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemy komputerowego, sporządzanie zestawień(godz. pracy: 7:30 - 15:30) Wymagania konieczne:...

Pomocnik biblioteczny/pracownik pomocniczy biblioteki

pomoc przy obsłudze czytelnika, porządkowanie zbiorów bibliotecznych, okładanie książek folią ochronną, oznaczanie materiałów bibliotecznych (przyklejanie kodów kreskowych, pieczętowanie), pomoc w przygotowywaniu nowo zakupionych książek do udostępniania, udział w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych, prace porządkowe...

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,...

Recepcjonistka

obsługa teleinformatyczna klubu fitness, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z klientami, obsługa programu fitnet, wprowadzanie danych do baz klientów, układanie grafiku zajęć zgodnie z panującymi wytycznymi w klubie, obsługa klienta(godz. pracy: 10:00 - 18:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Specjalista

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami...