Praca: Specjalistka/specjalista ds. administracyjnych


Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Specjalistka/specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/1125
OBOWIĄZKI:
1. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert.2. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu.3. Przygotowywanie dokumentów do działu Księgowości. 4. Uczestnictwo w zespołach zadaniowych / projektowych.5. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum. 6. Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Działu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B


Wymagania inne:

Wymagania kwalifikacyjne:1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe.2. Znajomość programów pakietu Microsoft Office, w szczególności programu MS Word i Excel.3. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B1.4. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Dobra organizacja pracy.7. Umiejętność szybkiego uczenia się.8. Czynne prawo jazdy kategorii B.9. Wymagana biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy cudzoziemców).Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 143,20 do 6 857,60 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Pomoc administracyjna

obsługa interesantów, wykonywanie typowych prac biurowych, obsługa xero, pomoc w wykonywaniu czynności związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji pracy w urzędzie, redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemy komputerowego, sporządzanie zestawień(godz. pracy: 7:30 - 15:30) Wymagania konieczne:...

Pomocnik biblioteczny/pracownik pomocniczy biblioteki

pomoc przy obsłudze czytelnika, porządkowanie zbiorów bibliotecznych, okładanie książek folią ochronną, oznaczanie materiałów bibliotecznych (przyklejanie kodów kreskowych, pieczętowanie), pomoc w przygotowywaniu nowo zakupionych książek do udostępniania, udział w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych, prace porządkowe...

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,...

Recepcjonistka

obsługa teleinformatyczna klubu fitness, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z klientami, obsługa programu fitnet, wprowadzanie danych do baz klientów, układanie grafiku zajęć zgodnie z panującymi wytycznymi w klubie, obsługa klienta(godz. pracy: 10:00 - 18:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Specjalista

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami...