Praca: Specjalistka/specjalista ds. administracyjnych


Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Specjalistka/specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/1132
OBOWIĄZKI:
1. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert.2. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu.3. Przygotowywanie dokumentów do działu Księgowości. 4. Uczestnictwo w zespołach zadaniowych/projektowych.5. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum. 6. Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Działu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Wymagania kwalifikacyjne:1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe.2. Znajomość programów pakietu Microsoft Office, w szczególności programu MS Word i Excel.3. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B1.4. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Dobra organizacja pracy.7. Umiejętność szybkiego uczenia się.8. Czynne prawo jazdy kategorii B.9. Wymagana biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy cudzoziemców).Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 143,20 do 6 857,60 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka

Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby...

Asystent / Asystentka Klubu Fitness

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wymagane doświadczenie : Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako Asystent Klubu Fitness będziesz...

Starszy specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie...

Sekretarka medyczna k/m

- obsługa administracyjna Kliniki, - wspomaganie pracy Kliniki poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji,- wspieranie pracy kierownictwa Kliniki w czynnościach administracyjnych, - zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej. Wymagania konieczne: Zawód: Sekretarka medyczna (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie:...

Technik prac biurowych

Profesjonalna analiza sprzedaży i kosztów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: