Praca: Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych


Urząd Gminy Choczewo
Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Choczewo
Numer: StPr/25/2029
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych3. Zakres zadań:1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikających z przepisów prawa oraz wewnętrznych potrzeb urzędu.Monitorowanie terminów przekazywania sprawozdań do właściwych instytucji.Weryfikacja poprawności i kompletności danych otrzymywanych od Referatów.Współpraca z referatami Urzędu w celu zapewnienia zgodności sprawozdań z aktualnymi przepisami.Archiwizacja sporządzonych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi zasadami kancelaryjnymi.2. Obsługa rejestru zarządzeń Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta. Nadawanie kolejnym zarządzeniom właściwej numeracji zgodnej z przyjętym systemem. Publikowanie zarządzeń w Biuletynie Informacji Publicznej. Kontrola kompletności i prawidłowego obiegu dokumentów związanych z wydawaniem zarządzeń. Zapewnienie właściwej archiwizacji zarządzeń.3. Obsługa wniosków o udostępnienie informacji publicznej Rejestrowanie wpływających wniosków o udostępnienie informacji publicznej. Nadawanie im numeracji kancelaryjnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokonywanie dekretacji wniosków do właściwych pracowników lub referatów. Monitorowanie terminów realizacji wniosków prowadzenie rejestru spraw oraz kontrola przebiegu udzielania odpowiedzi.Współpraca z pracownikami merytorycznymi w zakresie kompletowania informacji i przygotowania odpowiedzi.Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski lub projektów odpowiedzi do zatwierdzenia jeśli wymagają tego procedury.Prowadzenie archiwum wniosków i odpowiedzi oraz dbanie o zgodność z przepisami o dostępie do informacji publicznej i ochronie danych osobowych.4. prawidłowe i terminowe przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej;5. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości bezpośredniemu przełożonemu lub Wójtowi Gminy;6. wykonywanie innych poleceń przełożonych nie wymienionych powyżej, w ramach kwalifikacji pracownika.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) wykształcenie wyższe; 4) doświadczenie zawodowe: mile widziane;5) umiejętność obsługi komputera- pakiet Microsoft Office,6) nieposzlakowana opinia,7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,2. Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych;2) predyspozycje: samodzielność, komunikatywność, kreatywność, skrupulatność, bezstronność, kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy, wyciągania wniosków oraz stosowania prawa, umiejętność radzenia sobie ze stresem i umiejętność pracy w zespole;

Miejsce pracy:

Choczewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia[Godzina zakończenia pracy] : 15:30[System wynagrodzenia] : wg. stopnia zaszeregowania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

APLIKUJ TERAZ

Pomoc administracyjna

obsługa interesantów, wykonywanie typowych prac biurowych, obsługa xero, pomoc w wykonywaniu czynności związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji pracy w urzędzie, redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemy komputerowego, sporządzanie zestawień(godz. pracy: 7:30 - 15:30) Wymagania konieczne:...

Pomocnik biblioteczny/pracownik pomocniczy biblioteki

pomoc przy obsłudze czytelnika, porządkowanie zbiorów bibliotecznych, okładanie książek folią ochronną, oznaczanie materiałów bibliotecznych (przyklejanie kodów kreskowych, pieczętowanie), pomoc w przygotowywaniu nowo zakupionych książek do udostępniania, udział w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych, prace porządkowe...

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,...

Recepcjonistka

obsługa teleinformatyczna klubu fitness, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z klientami, obsługa programu fitnet, wprowadzanie danych do baz klientów, układanie grafiku zajęć zgodnie z panującymi wytycznymi w klubie, obsługa klienta(godz. pracy: 10:00 - 18:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Specjalista

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami...