Praca: Starszy inspektor


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 152920

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30;
  • praca w siedzibie urzędu,
  • wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner,
  • praca na trzecim piętrze,
  • praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
  • praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
  • przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
  • toaleta na trzecim piętrze niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • platforma dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie protokołów postępowania o zamówienie publiczne.
  • Nadzór nad umowami oraz prowadzenie rejestru umów.
  • Realizowanie zadań związanych z dotacjami dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z przejazdem strażaków PSP oraz członków ich rodzin publicznymi środkami komunikacji oraz wypłaty równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu.
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków KM PSP w Nowym Sączu.
  • Bieżąca kontrola zużycia mediów w obiektach KM PSP w Nowym Sączu.
  • Gospodarka odpadami.
  • Opracowywanie stałych, doraźnych informacji, analiz oraz sprawozdań.
  • Realizacja zadań z zakresu gospodarki magazynowej.
  • Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej.
  • Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulaminów, instrukcji oraz wytycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Prawo Zamówień Publicznych, o Służbie Cywilnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi komputera i podstawowych systemów teleinformatycznych w tym pakietu biurowego MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...