Praca: Starszy inspektor


Komenda Miejska Policji w Słupsku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Słupsk
Ogłoszenie o naborze Nr 153615

Warunki pracy

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy



  • Naturalne i sztuczne oświetlenie
  • Wymuszona pozycja ciała, wiekszość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Bariery architektoniczne: brak wind i odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych 
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, drukarka i telefon.

Zakres zadań

  • prowadzi urządzenia ewidencyjne materiałów niejawnych w oddziale kancelarii tajnej;
  • prowadzi zbiory i ewidencje obowiązujących niejawnych aktów prawnych w zakresie obsługiwanych komórek/jednostek organizacyjnych;
  • kompletuje akta spraw ostatecznie załatwionych do czasu przekazania do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji w Słupsku;
  • wypożycza uprawnionym osobom akta spraw osatecznie załatwionych na podstawie tzw. karty pobrania dokumentu niejawnego;
  • wprowadza meldunki informacyjne do SIO II na rzecz Komisariatu Policji I w Słupsku oraz Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją KMP w Słupsku;
  • sporządza spisy akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania do dokumentacji niearchiwalnej kategorii "BC".

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych i danych osobowych;
  • Właściwa interpretacja przepisów oraz znajomości pracy kancelaryjno - biurowej w zakresie dokumentów niejawnych.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...