Praca: Starszy legalizator


Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
Starszy legalizator
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2021
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku:1. Wzorcuje przyrządy pomiarowe,2. Realizuje czynności wynikające z funkcjonującego w urzędzie systemu zarządzania,3. Prowadzi prace administracyjno-biurowe,4. Wyjeżdża w delegacje służbowe.Miejsce wykonywania pracy:Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu,ul. Młodych Techników 61/63, Laboratorium Elektryczności.Oferta dostępna w sali F.Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 394 02 20.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik metrolog
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie (mechaniczne, elektryczne, elektroniczne/wyższe (elektryczne, elektroniczne, informatyczne, fizyka, chemia, akustyka),staż pracy: w metrologii lub staż w administracji publicznej (kryterium dodatkowe),biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,zdolność analitycznego myślenia,umiejętność pracy w zespole,odporność na stres

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 960 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ wysługa lat + nagrody jubileuszowe

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...