Praca: Starszy Referent w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko

starszego referenta w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni

Starszy Referent w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: starszy referent.75.SGM.AH

Nazwa stanowiska: starszy referent

Wymiar etatu: pełny etat 

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki:

  • Sporządzanie protokołów zagospodarowania składników majątkowych, protokołów wyceny, protokołów druków ścisłego zarachowania.
  • Wystawianie kart przekazania odpadów.
  • Nadzór nad wywozem składników majątkowych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.
  • Prowadzenie sprzedaży sprzętu po kasacji.
  • Wystawianie faktur VAT, paragonów fiskalnych.
  • Przygotowanie miesięcznych raportów.
  • Prowadzenie spraw realizowanych w systemie EZD.
  • Prowadzenie prac biurowych związanych z działalnością Sekcji.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia).
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Doskonała organizacja pracy.
  • Umiejętność ustalania priorytetów.
  • Umiejętność zarządzania czasem  i dokumentacją.
  • Samodzielność, komunikatywność.
  • Otwartość i umiejętność pracy w zespole.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w  pracy na podobnym stanowisku.
Wymagania pożądane:
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących szkolnictwa wyższego.
  • Znajomość podstaw rachunkowości.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji.
  • Łatwość koordynacji wielu zadań jednocześnie.
  • Mile widziana znajomość systemu TETA, BDO, EZD.
  • Znajomość obsługi kasy fiskalnej.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki, która będzie pierwszym kontaktem dla gości i pracowników, odpowiedzialna za zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych oraz wsparcie administracyjne biura​. Zakres obowiązków: Organizacja pracy recepcji i bieżąca obsługa gości oraz pracowników Obsługa rozmów...

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support , focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process documentation, and assisting with system-related tasks while ensuring smooth...