Praca: Starszy Referent w Sekretariacie Wydziału Nauk Społecznych



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko

starszego referenta w Sekretariacie Wydziału Nauk Społecznych

Starszy Referent w Sekretariacie Wydziału Nauk Społecznych
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Koszarowa 3
Nr ref.: starszy referent.76.S.WNS.MR

Nazwa stanowiska: starszy referent

Wymiar etatu: pełny etat 

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki:
  • Wspieranie przygotowywania wniosków grantowych - dokumentacji aplikacyjnej dla różnych źródeł finansowania projektów badawczych.
  • Zarządzanie procesem aplikacyjnym: Monitorowanie terminów składania wniosków i zapewnienie terminowego dostarczenia dokumentów aplikacyjnych oraz koordynowanie działań zespołu badawczego w celu uzyskania niezbędnych podpisów i aprobat od instytucji zewnętrznych, jeśli to konieczne.
  • Współpraca z kierownikami realizowanych na WNS projektów i zespołami badawczymi w zakresie planowania, organizacji i monitorowania realizacji projektów.
  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej, sprawozdań, wniosków i umów.
  • Rozliczanie kosztów projektowych.
  • Nadzorowanie procesu zakupu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji projektów.
  • Utrzymywanie kontaktu z instytucjami finansującymi, partnerami i beneficjentami projektów.
  • Gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektów i upowszechnianiem ich wyników, w tym dowodów wpływu prowadzonych badań na otoczenie społeczno-gospodarcze.
  • Współpraca przy promocji i upowszechnianie wyników projektów.
  • Przygotowywanie danych, zestawień, raportów dotyczących realizowanych na wydziale projektów realizowanych ze środków zewnętrznych.
  • Wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem projektami, które mogą się pojawić w trakcie pracy na uniwersytecie.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: nauki społeczne, zarządzanie, administracja).
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z pracą administracyjną (minimum 2 lata).
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętności obsługi komputera i programów biurowych (w tym MS Office, MS Project).
  • Umiejętności analitycznego myślenia, planowania i organizacji pracy.
  • Komunikatywności, samodzielności, inicjatywy i kreatywności.

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość innego niż angielski nowożytnego języka obcego w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w pracy w środowisku akademickim lub badawczym, zrozumienie struktur i procesów na uniwersytecie lub w środowisku akademickim.
  • Znajomość programów finansowania projektów badawczych.
  • Znajomość zasad i procedur właściwych dla realizacji projektów. współfinansowanych ze środków krajowych i międzynarodowych, w tym Unii Europejskiej.
  • Doświadczenie w obszarze księgowości.
  • Zainteresowanie tematyką nauk społecznych.

Wymagania pożądane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność efektywnego...

Pracownik ds. Administracyjnych

Do naszego zespołu administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz wspierać studentów i kadrę akademicką w codziennej pracy oraz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni – zapraszamy do aplikowania! Zakres...

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania, Nadzorem nad dokumentacją...