Praca: Starszy referent w Kancelarii Ogólnej



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko starszego referenta w Kancelarii Ogólnej


Starszy referent w Kancelarii Ogólnej
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: starszy referent.42.KO.A.MR

Nazwa stanowiska: starszy referent

Wymiar etatu: pełny

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki
  • Obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), wsparcie pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego w użytkowaniu systemu — udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów merytorycznych, szkolenia pracowników z funkcjonalności systemu EZD.
  • Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań cyfrowych, związanych z zarządzaniem dokumentacją (np. doręczenia elektroniczne), w tym tworzenie instrukcji i procedur.
  • Obsługa przesyłek wychodzących z Uniwersytetu, w tym ich ewidencjonowanie w pocztowej książce nadawczej oraz frankowanie.
  • Obsługa przesyłek pocztowych wpływających do Uniwersytetu, w tym rejestracja przesyłek w systemie EZD.
  • Obsługa pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego w zakresie odbioru i przekazywania przesyłek między jednostkami organizacyjnymi UWr.
  • Rozliczanie kosztów usług pocztowych i kurierskich.
  • Udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na usługi pocztowe i kurierskie.
Wymagania konieczne
  • Ukończone studia wyższe lub w trakcie studiów.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
  • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych.
Wymagania pożądane
  • Ukończone studia lub w trakcie studiów na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją lub administracja.
  • Znajomość systemu EZD PUW.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...