Praca: Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Umów Najmu


Ogłoszenie numer: 10280675, z dnia 2025-10-01

Klient portalu Praca.pl

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Umów Najmu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych
  • Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów
  • Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów
  • Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi
  • Raportowanie i analiza danych związanych z realizowanymi projektami
  • Udział w optymalizacji procesów i wykorzystania nieruchomości

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z umowami najmu
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami)
  • Dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność analizy danych i pracy z dokumentami prawnymi
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, dokładność
  • Umiejętność budowania relacji i komunikatywność
Mile widziane:
  • Wiedza z zakresu prawa i administracji nieruchomościami
  • Doświadczenie w pracy w dziale inwestycji lub podobnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i rodziny
  • Dostęp do pakietów sportowych i benefitów pozapłacowych
  • Dofinansowanie do usług stomatologicznych i zniżki na różne produkty
  • Udział w akcjach well-beingowych i wolontariacie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...