Praca: Starszy specjalista - wieloosobowe stanowisko ds. obsługi administracyjno - biurowej rzecznika


Urząd Miasta Płocka
Starszy specjalista - wieloosobowe stanowisko ds. obsługi administracyjno - biurowej rzecznika
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0894
OBOWIĄZKI:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynacja przewozu busem dla osób z niepełnosprawnościami;2) działania w obronie interesów osób z niepełnosprawnościami, zapewnienie osobom z niepełnosprawnościami bezpłatnego poradnictwa i informacji w zakresie ich praw i uprawnień;3) współpraca z instytucjami rządowymi i samorządowymi, placówkami oświatowymi oraz z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnościami;4) wykonywanie czynności administracyjnobiurowych, zlecanych na bieżąco przez Rzecznika ds. Osób z Niepełnosprawnościami;5) pomoc Rzecznikowi ds. Osób z Niepełnosprawnościami w tworzeniu i realizacji programów i inicjatyw na rzecz poprawy sytuacji osób z niepełnosprawnościami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia;6. staż pracy minimum 3 lata;7. prawo jazdy kat. B;8. minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami lub organizacjami działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnościami.Wymagania dodatkowe:Znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153);- z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913 ze zm.);- z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.).

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

do uzgodnieniaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. W razie potrzeby praca poza godzinami funkcjonowania Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W tej części budynku znajduje się toaleta spełniająca warunki dla osób z niepełnosprawnościami.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...