Praca: Starszy specjalista zespołu prezydialnego, kadr i szkolenia


Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
Starszy specjalista zespołu prezydialnego, kadr i szkolenia
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Numer: StPr/25/0274
OBOWIĄZKI:
-prowadzenie czynności kancelaryjno- biurowych w zakresie obsługi kadrowej policjantów i pracowników cywilnych związanej z przebiegiem służby i pracy-opracowywanie projektów decyzji, rozkazów i regulaminów wydawanych przez Komendanta w sprawach osobowych i szkoleniowych jednostki-organizowanie i koordynowanie działań dotyczących szkoleń i doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników Policji rozpoznawanie potrzeb, planowanie i organizowanie-sporządzanie zapotrzebowania na szkolenie zawodowe i szkolenia z zakresu doskonalenia zawodowego-kierowanie do szkół resortowych na kursy i szkolenia zawodowe łącznie z wymaganą dokumentacją-sporządzanie planów doskonalenia zawodowego i nadzorowanie przygotowania programów przedsięwzięć ujętych w planie oraz zapewnienie realizacji ich poprawnego wykonania-sporządzanie sprawozdań o sposobie realizacji zajęć ujętych w planach doskonalenia zawodowego lokalnego w miejscu pełnienia służby-koordynowanie i nadzór nad poprawnością zadań związanych z organizowaniem wyszkolenia strzeleckiego i wychowania fizycznego-sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych policjantów i pracowników cywilnych-prowadzenie rejestru kart urlopowych-prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów, oraz absencji chorobowej policjantów-prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych-rejestracja zwolnień lekarskich i ich przechowywanie-prowadzenie kart kar i wyróżnień-sporządzanie list obecności-opracowywanie i przygotowanie projektów decyzji KPP w sprawach osobowych-wnioski i rozkazy personalne policjantów i pracowników cywilnych-wnioski o zabezpieczenie środków finansowych na awanse policjantów na wyższe stanowiska służbowe oraz podwyższenie dodatków-wnioski o mianowanie na stopień policyjny-wnioski o nadanie orderu- odznaczenia: Brązowy Krzyż Zasługi, za Długoletnia Służbę, zasłużony Policjant, za Zasługi dla Obronności kraju, za Zasługi do Policji-stosownej dokumentacji dot. nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy: sporządzanie umów o pracę, umów o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, zmiany warunków umowy o pracę-codzienna obsługa Systemu Kompleksowej Obsługi Policji (SWOP) w zakresie podmodułu KADRA w zakresie funkcjonalności KARTOTEKI OSOBOWEJ i ABSENCYJNEJ oraz Rejestracji Czasu Pracy (RCP)-prowadzenie dokumentacji osobowej policjantów i pracowników cywilnych-prowadzenie i aktualizacja akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych-egzekwowanie terminowego przygotowania opinii służbowej, a także przebiegu adaptacji zawodowej policjantów w służbie przygotowawczej-organizowanie i prowadzenie działań w zakresie postępowań kwalifikacyjnych w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji-aktualizowanie systemu KADRA: w zakresie danych dotyczących policjantów i pracowników Komendy-koordynowanie przebiegu staży odbywających przez absolwentów szkół-realizacja zadań związanych z polityką Antymobbingową Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wlkp.-realizacja zadań związanych z wydawaniem, przyjmowaniem do depozytu i wymianą legitymacji służbowych-sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych meldunków statystycznych o stanie Kadr-realizacja zadań w zakresie zagrożeń mobilizacyjno obronnych ( reklamowanie, rezerwy osobowe, regulamin, etat)-sporządzanie dokumentów służbowych i pism dot. współpracy z MSW, pism dot. pionu kadrowego zleconych przez przełożonych i przez KWP w Poznaniu-współpraca z wydziałem Kadr Szkolenia KWP w Poznaniu oraz komórkami organizacyjnymi Komedy w zakresie spraw kadrowych i szkoleniowych-przestrzeganie przepisów i norm zawartych w stosowanych aktach prawnych w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, przepisów BHP i ppoż. oraz regulaminu pracy-archiwizacja dokumentów-informowanie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach i uchybieniach-zastępstwo Specjalisty Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Dokładność i sumienność
Uprawnienia: dobra ogranizacja pracy
Uprawnienia: rzetelność wykonywanych zadań
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: praca w zespole


Wymagania inne:

Wiedza specjalistyczna z zakresu kadr i płaclink oferty: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/grodzisk-wielkopolski/starszy-specjalista,153083,v7

Miejsce pracy:

Grodzisk Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 967,95 PLN


Opis wynagrodzenia:

+wysługa lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...