Praca: Starszy specjalista


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 154868

Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na wysokim parterze oraz I piętrze.


Oświetlenie naturalne/sztuczne;


Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym;


Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;


Stres związany z obsługą proceduralną zamówień publicznych (terminowość, złożoność aktów prawnych);


Realizacja zadań pod presją czasu.

Zakres zadań

  • uczestniczy w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: opracowuje i publikuje dokumentację postępowania, przygotowuje i publikuje ogłoszenia, oraz wykonuje inne czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z obowiązujących przepisów i procedur wewnętrznych;
  • uczestniczy w pracach komisji przetargowej, sporządza protokoły postępowania o zamówienie publiczne;
  • uczestniczy w przygotowaniu umów pod względem zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych;
  • przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Komendy Wojewódzkiej PSP;
  • prowadzi rejestr umów i statystyki zamówień publicznych, sporządza plan zamówień publicznych, plan postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych;
  • sporządza zbiorcze zestawienia w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez wydziały komendy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych.
  • Znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej;
  • Znajomość prawa zamówień publicznychi procedury administracyjnej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Sprawność działania;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Komunikatywność;
  • Kultura osobista;
  • Dyspozycyjność;
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word).
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi, a...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym. Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i...

Bibliotekarz

Warunki zatrudnienia: umowa o pracę (zarobki od 5000 zł 5500 zł brutto), praca także w weekendy. Wymagania: wykształcenie: wyższe kierunkowe, obsługa komputera, znajomość pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, komunikatywność, kreatywność, sumienność. Wymagane dokumenty: CV...

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa użytkowników biblioteki, opracowywanie i katalogowanie księgozbioru biblioteki, prowadzenie dokumentacji bibliotecznej, organizacja oraz prowadzenie szkoleń bibliotecznych, gromadzenie dorobku naukowego uczelni. Poszukiwane kompetencje: wykształcenie wyższe lub w trakcie...