Praca: Starszy specjalista


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wałcz
Ogłoszenie o naborze Nr 158917

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
  • Możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń.
  • Kontakty z podmiotami zewnętrznymi.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.
  • Narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka,  skaner.
  • Praca na  I piętrze budynku, pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
  • Występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.

Zakres zadań

  • Prowadzi kancelarię ogólną KP PSP w Wałczu, rejestruje i rozdziela pisma, przyjmuje pocztę w systemie tradycyjnym oraz Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją.
  • Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości komendanta i jego zastępcy.
  • Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania stanowiska pracy, opracowuje pisma i życzenia okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe.
  • Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KP PSP w Wałczu.
  • Organizuje system i koordynuje przebieg kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych KP PSP w Wałczu.
  • Realizuje zadania z zakresu planowania pracy KP PSP w Wałczu.
  • Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP.
  • Opracowuje propozycje zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej PSP oraz analizuje stan przyznanych etatów.
  • Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego PSP.
  • Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych.
  • Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
  • Prowadzi archiwum zakładowe KP PSP w Wałczu i sprawy związane z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Zdolność radzenia sobie w systuacjach trudnych
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych, Monitoring...

Specjalista w Biurze Zarządu

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism, umów, analiz i zestawień zarządczych,...

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska : opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w mediach społecznościowych i na...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi i monitorowania przekazów

Aktywna obsługa i stałe monitorowanie systemu elektronicznych przekazów. Koordynacja procesu elektronicznego przydzielania i odbioru przekazów przez punkty. Realizacja dyspozycji składanych przez nadawców przekazów oraz pełna obsługa zwrotów. Obsługa zapytań klientów dotyczących statusu realizacji przekazów oraz...