Praca: Starszy/starsza referent/referentka ds. administracyjnych


Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Starszy/starsza referent/referentka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Wieliczka
Numer: StPr/25/0373
OBOWIĄZKI:
Analiza i przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, zgodnie z prawem zamówień publicznych i zamówień regulaminowych. Analiza SWZ i innych dokumentów przetargowych pod względem wymogów, niezbędnych do złożenia oferty. Analiza rynku. Obsługa platform przetargowych. Koordynacja przygotowywania umów. Kontakty i korespondencja z Zamawiającym, Wykonawcami i Podwykonawcami.Sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień i prowadzenie rejestrów. Rozliczanie prowadzonych projektów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole


Wymagania inne:

znajomość Ustawy Prawa Zamówień Publicznych, znajomość procesu inwestycyjnego, praktyczna znajomość i umiejętność sporządzania dokumentów formalnych z zakresu procesu przetargowego i realizacji budów, doświadczenie w pracy przy realizacji kontraktów, mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Wieliczka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wykaz wymaganych dokumentów aplikacyjnych: https://muzeum.wieliczka.pl/pracadokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie ul. Daniłowicza 12, 32-020 Wieliczka lub drogą elektroniczną na adres: m.kalemba@muzeum.wieliczka.pl, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 lipca 2025r. z dopiskiem : Oferta pracy do Działu Zamówień Publicznych.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...