Praca: Staż - pomoc administracyjna


Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Staż - pomoc administracyjna
Miejsce pracy: Murów
Numer: StPr/25/0538
OBOWIĄZKI:
pon- pt 7.15-15.15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

wykształcenie średnia, preferowane wyższe praca socjalna, administracja, obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres

Miejsce pracy:

Murów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Kierownik/kierowniczka zespołu administracji

1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,-...

Kierownik gospodarczy

Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.Zastrzega się, że po zapoznaniu z przesłanymi aplikacjami, na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci wybrani spośród wszystkich spełniających warunki. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w...

Asystent Zarządu

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym: Prowadzenie...

Ekspert ds. administracji

Ustalenie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja. Prowadzenie gospodarki mandatowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków trwałych,...

Asystent notariusza

prowadzenie elektronicznego repertorium i ksiąg papierowych kancelarii, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych, projektów poświadczeń i aktów notarialnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, dbanie o porządek na stanowisku pracy, kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z klientem...