Praca: Stażysta/młodszy asystent


Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Polkowicach
Stażysta/młodszy asystent
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/1347
OBOWIĄZKI:
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - Sprawowanie nadzoru nad warunkami higieniczno-sanitarnymi w podmiotach leczniczych; - Prawowanie nadzoru nad wykonawstwem szczepień ochronnych oraz dystrybucją, przechowywaniem i ewidencją preparatów szczepionkowych. - Sprawowanie bieżącego nadzoru epidemiologicznego nad zakażeniami i chorobami zakaźnymi w oparciu o obowiązujące definicje przypadków chorób zakaźnych; - Sporządzanie i opracowywanie dokumentacji, a w szczególności formularzy wywiadów epidemiologicznych, pism, wniosków do prowadzonego postępowania wyjaśniającego, administracyjnego i egzekucyjnego, sprawozdań ocen, meldunków i raportów, terminowe uzupełnianie danych z wywiadów epidemiologicznych w systemach SEPIS, EPIBAZA, prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w administracji. - Prowadzenie dokumentacji obowiązującej w sekcji i jej archiwizacja.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie w kierunku:Pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne,biologia/mikrobiologia, farmacja, ratownictwo medyczne lub inne wyższe mające zastosowanie w wykonywaniu zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Wymagania konieczne: Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych przez Sekcję m.in. Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 września 2023 r.w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera w środowisku Windows oraz pakietu Microsoft Office.

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 691 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...