Praca: Technik prac biurowych / pomoc administracyjna


Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Technik prac biurowych / pomoc administracyjna
Miejsce pracy: Zawoja
Numer: StPr/25/0553
OBOWIĄZKI:
1.Udzielanie interesantom merytorycznej pomocy w wypełnianiu składanych dokumentów2.Wydawanie druków formularzy niezbędnych do załatwiania danych spraw3.Archiwizowanie dokumentacji4.Sporządzanie zestawień informacji5.Wysyłka korespondencji6.Obsługa BOK, Sekretariatu, Biura Rady Gminy oraz inne prace zlecone przez Referat7.Sporządzanie dokumentów w zakresie pracy referatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce wykonywania stażu: Zawoja

Miejsce pracy:

Zawoja


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Dyrektora

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz, współpraca...

Koordynator Recepcji

Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie pracą zespołu recepcyjnego Organizowanie pracy recepcji, układanie grafików Obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych Wykonywanie zadań administracyjnych – dbałość o funkcjonowanie biura, pilnowanie statusu napraw Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi...

Ekspert Wsparcia Administracyjnego

Twoje zadania: przygotowanie pism, porozumień, umów franczyzowych oraz innych dokumentów zleconych przez przełożonego, kompletowanie i weryfikacja dokumentów oraz odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z procedurami działu, weryfikacja poprawności dokumentów księgowych i rozliczeń, zlecacie refaktur i...

Kierownik Administracji Osiedla

Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane techniczne); co najmniej pięcioletni staż pracy; obywatelstwo polskie; znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych; dobra znajomość obsługi komputera; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; brak...

Koordynator ds. produkcji

Prace administracyjno-kadrowe. Sporządzanie wycen. Doradztwo w zakresie wyrobów oferowanych przez firmę. Stały kontakt z klientem i identyfikacja bieżących potrzeb. Prowadzenie akt osobowych pracowników Rozliczanie produkcji. Wykształcenie minimum średnie. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)....