Praca: Technik prac biurowych- staż


Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Technik prac biurowych- staż
Miejsce pracy: Krosno
Numer: StPr/25/0054
OBOWIĄZKI:
zgodnie z programem stażu:- przyjmowanie i ewidencjonowanie składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w postaci elektronicznej;- wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów;- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- tworzenie rejestrów przypisów i odposów;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Krosno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

APLIKUJ TERAZ

Ambasador Jakości

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu. Poszukujemy kandydatów, którzy: Wykształcenie co najmniej średnie, Komunikatywność,...

Ambasador Jakości

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu. Poszukujemy kandydatów, którzy: Wykształcenie co najmniej średnie, Komunikatywność,...

Specjalista ds. Administracji

Zakres obowiązków: Wspieranie oraz współpraca z kierownictwem działu operacyjnego Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie kosztów i realizacji budżetu Przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z realizacji umów Uczestnictwo w realizacji projektów...

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Zadania: rejestrowanie, dekretowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy, nadzór nad dokumentami formalno-prawnymi przekazywanymi do podpisu Członków Zarządu, nadawanie i przyjmowanie korespondencji kurierskiej i pocztowej, przygotowywanie zapotrzebowań na zakupy na potrzeby Biura oraz kontrola ich...

Pracownik ds. dokumentacji celnej

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową Administracją Skarbową w zakresie...